Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan det pleier å ligge an med snøsmelting og vannføring i bekker og elver på Hardangervidda i uke 23 og 24 (6-19 juni)?

Hvordan er fisket på denne tiden?

Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har stilt samme spørsmål i en annen tråd, men jeg planlegger å dra litt senere (uke 26-27.)

Var på Hardangervidda i fjor (sørlig del) i uke 26, og da var det kun enkelte vann som var noenlunde isfrie. Antar at det blir litt tidligere sommer i år som følge av lite snø og tynn is, men jeg synes 6-19. Juni høres tidlig ut. Litt avhengig av hva du fisker med. Skal du kaste sluk i et stryk finnes vel muligheter, men skal du forsøke med flue på stille vann ville jeg dratt litt senere.

Med vennlig hilsen

Sage

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.