Gå til innhold
  • Bli medlem

Rommet for skryt\kritikk om Arc`teryx sin skallbekledning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann godtfolk! Tittelen på tråden sier vel det meste vil jeg tro. Vet det er en del det ute om har flere jakker og bukser i skallbekledningseriern til Arc`teryx der ute, så da håper jeg dere vil poste litt her om deres egne erfaringer og synspunkter. :mrgreen:

Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte i høst en Theta SV bukse som jeg har brukt i nesten et halvt år nå, og den har blitt min favorittbukse :D Den har veldig god passform og er god å gå i. Jeg har også en Beta jakke i XCR som jeg liker veldig godt. Det eneste jeg vil utsette på den er at den er for kort, men det går greit når jeg benytter en høy selebukse sammen med den da. Jeg liker best stormklaff og borrelåsfeste for pelskant i hetta på en jakke som skal brukes på vinteren, og det har ikke Arc'teryx... Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe meg en Theta når jeg skulle handle jakke, men jeg fikk et så godt tilbud på Beta'n at jeg slo til :D

Det jeg liker best med Arc'teryx er at plaggene har veldig god passform, i hvertfall til min kropp :mrgreen: Det jeg ikke liker så godt er prisen. Jeg synes de er for dyre, men mange andre merker begynner etterhvert å bli like dyre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.