-sindre Skrevet 23. mars 2010 Skrevet 23. mars 2010 Hei, noen som har gått fra Storskrymten og ned til Grøvudalen vinterstid? Er det mulig å gå ned Storgrøvudalsbotnen? Har tenkt å gå fra Hjerkinn og til Vangshaugen eller deromkring og plukke noen topper underveis nå i påska. Hvis noen har vært i området vest for Snøhetta i det siste hadde det vært kjekt å høre litt om forholdene:) Sindre Siter
Balle Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Hei. Prøv å få tak i innehaveren av MX-Sport i Oppdal, tlf 72 42 08 10. Han har ruslet litt i de traktene... Siter
-sindre Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Skrevet 26. mars 2010 Hei, takker for svar, mulig jeg tar en telefon dit. Godværsalternativet jeg har sett meg ut blir å gå videre NV fra Storskrymten (1985) til botn og dreiende øst på Istjønna (1543), opp og øst over søre Reppdalstangen og nord til Gråhøsteinslægda, videre ned Krokåtbekken til Urdvatnet og Loennechenbua, og siden videre til Gammelsetra/ Jenstad. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.