osingen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har krysset Bogaskaret på vinterføre? Fra vest mot øst, eller øst mot vest? Er det fare for at det blir for bratt eller store skavler? Jeg ser for meg at henget på SV-siden kan bli litt vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
osingen Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Bagaskaret ligger i Vaksdal/Samnanger i Hordaland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
osingen Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Ja, det gikk greit å krysse Bogaskaret. Litt bratt, men bare ca 20-30 meter med veldig bratt. Jeg måtte "heise" pulken ned. Hadde med tau, så det gikk greit. Jeg gikk fra Gullbotn til Hamlagrø i helgen. Det var langt, og mye opp og ned. Til dels vanskelig terreng. Spesielt med pulk. Det ble en del omveier for å komme rundt bratte skrenter og åpne bekker. Hadde med telt og sovepose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josteink Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei, int å høyre om erfaringane dine, tungt terreng å gå i med pulk. Var i Bergsdalen i helga med pulk og det var fryktelig råten snø til å vera slutten av mars. Gjekk du ned i skaret frå høgaste punktet eller drog du ned mot samnanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.