daggiss Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Halloen, er det noen som har noe erfaringer med å handle på topsecret.no ?? Hadde tenkt å kjøpe noen kniver derifra men en kompis har en fake Cold Steel trail master han mener han har kjøpt på topsecret.no Er det mulig at en sånn for-seg-gjort norsk nettbutikk selger fake kniver? Cold Steel er en av verdens mest fakede kniver. Her er Cold Steels' hjemmeside med en Larendo Bowie, utrolig gode kniver. (Se video) http://www.coldsteel.com/laredobowie.html Fake! http://coldsteelforums.com/m24538-print.aspx Hvor eventuelt handler dere EKTE Cold Steel kniver fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullars Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har kjøpt fra Top Secret, men om du er lur så kjøper du heller via Ebay (betaling via paypal). Du kan spare ganske mye penger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daggiss Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Nåja, Ebay.. Det er der de fleste forfalskningene ligger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullars Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Tror ikke det er så mye av den sorten! Jeg kjøpter det aller meste over Ebay og har bare god erfaringer! Paypal gjør det hele enda tryggere, og en selger vil neppe ha " bad feedback" på kontoen sin! Mye ting under 34 dollar (200 kr) , kjøpt alt fra Leatherman , Victorionox og Streamlight lykter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eathprod Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Om du får falsk kniv fra topsecret.no har du vel 14 dagers(?) retur rett ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daggiss Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Om du får falsk kniv fra topsecret.no har du vel 14 dagers(?) retur rett ... Joda, er klar over det men det er ikke bestandig like lett å vite om den er falsk eller ikke. det finnes utrolig mange prikk like kopier. Men uansett så fant jeg ut av dette, jeg sendte en mail direkte til Cold Steel USA, og spurte om topsecret var på lista deres av "direct dealers." Og det var de..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Top Secret er greie å handle med, har brukt dem noen ganger! virker seriøse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Backfire Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har handla der selv et par ganger, og ikke hatt noen problemer. Kniven jeg kjøpte der var ihvertfall ekte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-O Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei Kjøpte min Cold Steel Trail Hawk hos skytesport.no så de kan nok levere det meste og virker til å ha gode priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.