Hreinalog Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hei! Nå er jeg så despo etter å klatre at jeg får legge inn "søknad" her; Er det noen i Haugesundsregionen som står uten klatrepartner....bortsett fra meg da...? Gi meg et vink! Siter
kalsto Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Sjekk ut Haugaland Klatrelag sine sider om du ikke allerede har gjort det. www.h-k-l.org Der har de gjestebok og sms-varsling hvor du kanskje kan komme i kontakt med likesinnede. Forøvrig kaldt og vått å klatre på haugalandet om dagen. Siter
Hreinalog Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Skrevet 16. mars 2010 Sjekk ut Haugaland Klatrelag sine sider om du ikke allerede har gjort det. www.h-k-l.org Der har de gjestebok og sms-varsling hvor du kanskje kan komme i kontakt med likesinnede. Forøvrig kaldt og vått å klatre på haugalandet om dagen. Hei! Joda, jeg er med i HKL og er med på SMS varslingen, men har funnet ut at det er lettere å utvikle anti-materie enn å få fast klatrepartner der. Det er derfor jeg er her Takk for respons uansett! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.