johnpd Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hadde invitert til frokostbesøk på lørdag. 20 minutter før besøket kom hadde jeg laget ferdig eggerøre som bare skulle stekes, og en stor porsjon med pannekakerøre. Så jeg satte på stekeovnen for å holde pannekakene varme etterhvert som de ble stekt, og for å varme de halvstekte rundstykkene gjestene skulle ha med seg. Så skrudde jeg på platen for å steke pannekakene - og der gikk strømmen! Huseieren lå i etasjen over og sov ut rusen etter fredagskvelden og gikk ikke ann å vekke. så etter 20minutter med ringing og banking på døren uten å få svar, gav jeg opp og hentet ut primusen! Det ble ferske pannekaker stekt på stuebordet og en flott frokost! Ka skulle vi gjort uten turutstyret vårt? Siter
Dag G - Evje Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Da strømmen forsvant og dermed vannet, tok kjerringa fram min turspaden for å smelte snø på vedovnen. Det var helt på grensen av min tåleevne......... Siter
johnpd Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Skrevet 14. mars 2010 ikke klag Dag G hos meg ville jeg blitt sendt ut for å hente og smelte snø... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.