morten Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Har noen gått denne. Er den bare bratt og luftig, eller er den såpass at det for mange vil være fornuftig med sikring, også under tørre forhold? Sør og østryggen er jo de vanlige atkomstene, evt. brattura litt lenger nord og vest. Ingen av disse setter vel høydeskrekken alt for mye på prøve hos de fleste, men nordryggen har jeg hørt skal være en del mer utsatt. Siter
Peder Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ja, Nordryggen er noko meir utsett enn dei andre rutene du skildrar. Eg har gått opp der eit par gonger - begge gongene med sikring. Frå fremste Tverrådalskyrkja (1990, eller kva den er) går det lett sørover ryggen til eggen reiser seg smal og bratt. Så blir det lett klyving/katring oppover to taulengder til ein kjem opp på topp-platået. Dersom ein fylger eggen direkte vil eg vurdere ruta til å liggje på 3-talet ein plass. Dei mest utestte partia er i fyrste taulenga, og så blir det greiare etter kvart. Dessutan er eggen rimeleg fast og fin. Eg tviler ikkje på at dei mest dristige i dette forumet ville gå usikra under tørre forhold, men etter mi meining bør ein ta med tauet i sekken på denne turen. Dersom ein legg returen via Fortundalsbreen eller Hardbardsbreen er dette ein veldig flott rundtur Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.