Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelltur i påsken, med telt.


Anbefalte innlegg

Hei, er ny på dette forumet her, men virket jo riktig så bra.

Jeg og en kompis tenkte oss på tur i påsken. Vi er begge glad i friluftsliv og tenker en middels krevende tur.

Jeg må inrømme at jeg aldri har godt uten en pappa i fjellet og trenger derfor litt råd om en rute vi kan gå.

Eneste jeg har klart å komme frem til selv er muligens og starte fra Finse. Så legge opp en rute derifra.

Vi har tenkt å sove i telt, ikke noe hytte soving på oss nei. Lengde på turen er vel 3-4 dager.

Fint om noen kunne komme med noen flotte ruter eller noen tips ang. slike turer.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storsveen

Grunnen til at du ikke har fått svar på et veldig relevant spørsmål er antagelig at det har vært skrevet mye om førstereis på Hardangervidda i det siste. Dersom du bruker søkemotoren, finner du svar på mesteparten av det du lurer på.

Du har nemlig helt rett; dette er et godt forum med mye erfaring og mange som er innstilt på å hjelpe. Ikke gi opp fordi du ikke fikk svar på akkurat denne.

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.