Gå til innhold
  • Bli medlem

Avkjørserl fra Rv. 7 sommerstid?


strebus85

Anbefalte innlegg

Jeg veit det er litt feil årstid, men siden Fjell & Vidde med sommerprogrammet kom i posten i dag har planlegginga begynt for sommerens Hardangerviddatur med familien.

Ca to mil vest for Halne er det på kartet en avkjørsel i retning Trondsbu. Er dette en bomvei, og stopper den ved Trondsbu? På kartet ser det ut som om veien fortsetter noen kilometer mot øst etter Trondsbu, er denne siste veibiten også åpen sommerstid?

Det er sikkert noen som veit dette. Opplys meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinnhølvegen.

Du kommer ikke stort lenger enn til Trondsbu, det er parkeringsplass ved demningen der. Kjøring på denne bomvegen inkluderer så vidt jeg husker parkering. Slå den. :lol:

Tinnhølen er fin for å komme inn på vidden, men det betyr jo også at det er rene motorveien til blant annet Sandhaug, særlig i fellesferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.