strebus85 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg veit det er litt feil årstid, men siden Fjell & Vidde med sommerprogrammet kom i posten i dag har planlegginga begynt for sommerens Hardangerviddatur med familien. Ca to mil vest for Halne er det på kartet en avkjørsel i retning Trondsbu. Er dette en bomvei, og stopper den ved Trondsbu? På kartet ser det ut som om veien fortsetter noen kilometer mot øst etter Trondsbu, er denne siste veibiten også åpen sommerstid? Det er sikkert noen som veit dette. Opplys meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Du kan kjøre ned til Tinnhølen. Edit: Tinnhylen heter det visst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerberus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tinnhølvegen. Du kommer ikke stort lenger enn til Trondsbu, det er parkeringsplass ved demningen der. Kjøring på denne bomvegen inkluderer så vidt jeg husker parkering. Slå den. Tinnhølen er fin for å komme inn på vidden, men det betyr jo også at det er rene motorveien til blant annet Sandhaug, særlig i fellesferien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du kan kjøre ned til Tinnhølen. Edit: Tinnhylen heter det visst.. Det heiter begge deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.