Gå til innhold
  • Bli medlem

Skogstur kan være fint det og.

Mayhassen

Anbefalte innlegg

Atomsilda og jeg tok oss tid til en skogstur i det fine været.

Vi hadde tid til både kaffe, kaker, middag og fotolek. Til slutt nådde vi toppen på Fjellsjøkampen også.

IMG_4897-Edit.jpg

Mye snø på trærne enda, er nok ikke lenge før tyngdekraften vinner nok en gang.

IMG_4906-Edit.jpg

Tårnet på toppen. Fint sted å ta en rast, men bedre var det nede på Abbortjønnet hvor det var vindstille.

IMG_4923-Edit.jpg

På veg hemmat:

IMG_4947-Edit.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jo da, til min store fortvilelse fratar jobben meg enorme turmuligheter uke etter uke:!: :roll::shock:

I det minste blir det endel kveldsturer, og de har stort sett gått lenger enn lysløypenettet gjør. Og skogsturer står ikke tilbake for fjellturer for meg. Ser det er mer snø på trærne der oppe rundt Fjellsjøkampen. I Finnemarka har trærne stort sett blitt grønne, iallfall der jeg har gått, men det er jo i den sørlige delen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Busken

Hvorfor jobbe når man kan dra på tur?

Vi gikk fra Gjødningsetra. Man kommer helt opp i middels preppa spor.

Jeg ville gått samme vei opp som vi gjorde med breiski for å så kjørt rett ned mot setra.

Skogen er nok relativt tett i nedre del, men er nok en mulighet for litt morro!

@oyvindbr

Snøen ligger nok bare på de nedre deler her også nå.

Et par dager med sol og litt vind ødelegger mye på eventyrstemningen dessverre.

(ikke bare sol og vind som tar snøen på trærne heller da... https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=20153&highlight= )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.