johnpd Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har kjøpt meg nye feller! Montana nylonfeller. Allerede første turen begynte de å kladde, de har heller ingen gli forover. Kan jeg impregnere fellene med noe eller gjøre noe annet med dem, slik at de ikke kladder og jeg får litt gli framover? Siter
DobbelNilssen Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg impregnerte de gamle nylon skifellene mine med Gore Tex spray. Funka meget bra, fellene sluttet å klabbe. Siter
mortimeir Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Brukt kiwi camp spray på mine Åsnes kortfeller med god erfaring. Siter
Gal Krokfot Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Eg bruker siliconspray med godt resultat. Siter
0scar Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Montana har egen felleimpregnering, ser ut som ett rødt stykke voks fra swix. Koster en liten 100lapp og er enkel å legge på. Vet gsport fører denne hvertfall. Håper det er til hjelp! : ) -I Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.