jamez Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har noen erfaring med bruk av GripTape på fjellski? Jeg bruker feller ganske mye, og syns det er slitsomt å fjerne smøring før jeg setter på kortfellene. Kan kanskje fellene setter rett oppå GripTape? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg hadde tape på langrennskia tidligere. Fikk ofte problemer med ising / klabbing i løssnø. Min erfaring er at det funker best i sporet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snømannen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg prøvde grip tape for noen år siden og den forsvant etter to-tre kilometer i skavlete høyfjell. Hadde jeg ikke hatt med vanlig skismurning ville turen blitt veldig lang. Er enig i at den passer best i løyper - hvis den da ikke har blitt veldig forbedret med årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.