beech Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva anbefaler til dagstursekk evt topptursekk. Hvor mange liter bør den hver, og gjerne med feste ordning for ski, evt spade. Sett litt på nettet og finnes mange forskjellige. Noen som har noen gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aker Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva anbefaler til dagstursekk evt topptursekk. Det finnes utallige varianter og størrelser - alt etter hva du skal bruke den til og hva du foretrekker. Solide, tunge, lette, store, små, rulletopp, osv.. Folk vil nok anbefale mye forskjellig. Som en lett allround sekk kan jeg si en del bra om Bergans Helium 55 L. Noen gode sider ved sekken: - Lett - Godt bæresystem - Strammes lett inn om du ikke fyller hele sekken - Har festet ski på den, gikk fint - Snølås - Lett adgang til innholdet - God plass Mitt beste tips: Se deg ut ulike modeller, gå til sportsbutikker og prøv sekkene(gjerne med vekt). - LM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg bruker en 40l dagsturssekk, holder i 95% av dagsturene mine på ski. Kommer egentlig an på hva du drar med deg av utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.