gullah Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Hei! Skal til Alpene uke 10, ikke annet klart enn fly til Munchen. Så det blir trolig Østerrike. Men - hvordan er det med snø der? Ønsker å kjøre både i bakke og off-pist. Gode råd og tips mottas med takk. Siter
Vidamund Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Var i St. Anton, Østerrike i uke 5. Kom over en meter med pudder den uka, og var strålende forhold. Veldi bra i løypene, og utallige off-pist muligheter. Iallefall om du renner til St. Christoff, og videre til Stuben som er off-pist mekka i området der. Anbefal også å finne noen fra alpereiser, å spørre om du får bli med på "den hvite ring". Som er en rundtur på 5 mil med nedfart, og kommer innom alle byene rundt Arlberg kjeden. Jeg anbefaler iallefall St. Antin på det sterkeste. God tur Siter
vilpåtur! Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Må nok si meg enig i at St.Anton er toppen av lykke! Der får du alt! Jeg skal teste ut Bad Gastein i uke 10, veldig spent på det! Skal reise med en gjeng som har vært der før, og det er jo alltid en fordel! Gi en lyd hvis dere ender med å reise dit da! Men det som er avgjørende for hvor dere skal reise er vel overnatting? Er det ikke vanskelig å få overnatting på sparket? Siter
gullah Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 Høres ikke dumt ut, folkens! Noen tips til hotell i St. Anton? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.