apetor Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer993 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 rart å se. fisker rundt der med båt om sommeren. For en vinter Takkq for filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 nok en morsom film fra deg vi her heldige som bor i et land med slike kontraster hva vær angår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
basse Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg kikket på noen av de andre videoene dine og det var urovekkende og se på. Hva er det med deg og tunga di? Solsikkedans og slikkingen på Volvopanser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hehe, god underholdning. Her har jeg fisket, dykket og gått endel turer med bikja før jeg flytta. Aldri sett is på utsida av tønna før...det har bare bestefar fortalt om De pleide å sparke utover mot Ferder fyr, sitte ved iskanten og fiske middag. " Det va'kke bare å gå i ferskdisken da nei" Og de sier det var bedre i gamle dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefanten Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Aldri kjedelig å se på en Apetor film. Ser ut til at du har ganske god erfaring med å gå på islagt vann. Det var sikkert lurt å gå siste stykke på land. Var det ett bål man kunne skimte vel midtveis i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synken Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hehehe, mye morsomt her! Moro med filmer fra hjemlige trakter, likte reklamene godt Håper jeg er like spenstig når jeg blir voksen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for tilbakemeldinger. Nei, Vandrefanten, det var ikke bål, elektrisk lyskilde. Kunne nok gått hele veien på isen, men mye sørpe etterhvert. Mayhassen, det var en isvinter midt på nitti-tallet, jeg bodde utenbys da, men tror isen gikk et stykke utaskjærs da også. Også mye is i 86 eller 87 tror jeg. I 1966 skal folk ha gått til Færder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei Apetor. Takk for en underholdene film igjen, liker kryssklippingen du bruker i denne filmen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for info. Gøy å høre om slikt. Jeg også like klippingen. Kult å blande sommer og vinter som du gjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du er jaggu en skalle til kar Apetor! Har sett igjennom videoene dine, måtte se gjennom flere ganger for å venne meg til humoren Er jo mye underholdning bare å se tilbakemeldingene fra sinte folk med dyslektiske tendenser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Link angående isvintre: http://www.aftenposten.no/vaer/article3533262.ece#xtor=RSS-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Alltid gode og underholdende filmer fra deg! Var sikkert surt vær når du fikk kombinasjonen vind, kulde og fuktighet. Lenge siden jeg har vært ute på fjordisen nå, må vel tilbake til nittitallet da det ble noen spark/skøyteturer utenfor Sandvika. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.