Spurvehauk Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Hei..!! Sitter å planlegger en fjelltur til sommeren!! Tenker meg innom Gjuvvatnet, Merraktjønna og Koverevatnet.! Er d noen som vet ossen fisket er i disse vannene?? Eventuelt tips om noen andre vann i det område, gjerne litt utenfor tur stiene..!! mvh HK Siter
Koie Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Setesdalsheiene er et vidt begrep og det finnes vel flere vann som heter "gjuvatn" her inne. Hvilke vatn er det du spesifikt mener? Ellers kan jeg tipse om å ta utgangspunkt i vann og vannsystemer rundt Rosskreppfjorden. Selve Rosskrepp er håpløs å fiske i med stang, men har gode erfaringer i de mindre vannene og elvene rundt Skal også være bra rundt urarvatn i Bykle, men dette området har jeg ikke fått testet enda. I tillegg kan Storevatn i Sirdal nevnes; ørret på kiloen og over er ikke uvanlig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.