Espen K Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt dette? Det eneste jeg kunne finne på nett var typen som brukes i ullundertøy osv, men det er for tynt. Siter
gremlin Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Ulltepper hos www.forsvarsbrukt.no - de er digre og kan klippes til som du vil. Siter
krølltopp Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Har du prøvd en stoff-butikk? Alternativt en gardinbutikk, de kan også ha noe, men antagelig mindre utvalg Siter
toneta Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 sjekk her http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mode.aspx?group_id=4827&articleid=16932 Siter
Luna-tic Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 mener fargerike christoffersen i skien har det. De ha noe som heter bil filt i ulike kvaliteter. tror kansje det er noen i ull også. Hva skal dette brukes til? Siter
Espen K Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Skrevet 18. februar 2010 Takker! Det skal brukes til et par innervotter, jeg vil helst unngå fleece pga fukt osv. Alternativet ville vært å klippe opp en gammel ullgenser. Du som linket til stoff og stil, vet du noe om tykkelse/vekt på dette stoffet? Siter
aker Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Takker! Det skal brukes til et par innervotter, jeg vil helst unngå fleece pga fukt osv. Alternativet ville vært å klippe opp en gammel ullgenser. Du som linket til stoff og stil, vet du noe om tykkelse/vekt på dette stoffet? ...eller en kan lære seg å strikke ullvotter som en tover - LM Siter
toneta Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg vet desverre ikke noe om tykkelsen, men de selger også vadmel. Regner med du kan få vite tykkelsen om du ringer de. De har fysisk butikk i drammen og bergen om noen av de stedene skulle være i nærheten av deg:) Siter
Vandrefanten Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Hva med disse vottene fra Forsvarsbrukt. Helt nye.. http://www.forsvarsbrukt.no/shopexd.asp?id=187 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.