rognposan Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har noen prøvd det? Har prøvd en sekk men det var noe jeevli drit, heller het crapmount. Men en fleece jeg kjøpte var knall! God passform for en som er litt røslig rundt magen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisketryne Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har ei Swedemount lightshell hettejakke som jeg bruker til det meste. Har vært et slitesterkt og funksjonelt plagg til både hverdags og turbruk for meg det siste året. Viser fortsatt ingen tegn til slitasje og jeg vil nok prøve flere Swedemount produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rognposan Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 det er go`jakka til en kompis;) lekker som faen,, men ellers jeeeeevlig god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.