Iver Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Endelig har M77'n kommet fra magasinet hjem i postkassa, men passer de? Jeg har lagt inn ei ullsåle og bruker nå to par sokker (medium tykkelse) i skoen, men de kipper litt bak. Skal jeg gå ned i 44, putte inn enda ei såle eller bruke tykkere sokker? Siter
t0bbE Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Dette blir mer eller mindre umulig å avgjøre for en utenforstående, da det er kun èn person som faktisk kjenner hvordan skoa føles med de ulike alternativene, nemlig deg! MEN om skoen vurderes til alt for romslig og at helen virkelig kipper mye, så bør du nok gå ned en str. Anbefaler deg å prøve både med sokker og ekstra såle, for så å kjenne hvordan de da føles. Deretter evt. bytte str. Stol på din egen vurderingsevne du! Siter
Iver Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Skrevet 16. februar 2010 Jo, sant det. Tror jeg kjører på jeg. Så får det heller kippe litt. Det er bedre det enn med for små sko. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.