maxwell Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei, Håper på bra påskevær og fjelltur. Det jeg lurer på er hvilke topper som kan anbefales med utganspunkt i Fondsbu/Eidsbugarden? Langeskavltinden og Galdeberget vet jeg om. Hva med Storegut, er dette en egnet skitopp? Hvordan er det erfaringsmessig rundt skredfaren i påsketider? Mvh Karl:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braatet Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei, Håper på bra påskevær og fjelltur. Det jeg lurer på er hvilke topper som kan anbefales med utganspunkt i Fondsbu/Eidsbugarden? Langeskavltinden og Galdeberget vet jeg om. Hva med Storegut, er dette en egnet skitopp? Hvordan er det erfaringsmessig rundt skredfaren i påsketider? Mvh Karl:) Så lenge det er snø, er det skredfare. Skredfaren er normalt mindre om våren, da snøen er våtere og lagdelingen er tilnærmet borte. Men skulle det gå skred er disse meget farlige da snøen er tung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.