torsteinvg Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Mer info her: http://www.norgeseventyret.no/ Siter
Borealis Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 OT hvor gammal er bikkja di? Fant liksom ikke noen voksenbilder - husky eller ikke så er det jo litt hardt for en unghund å legge ut på en langtur igjennom hele norge? Siter
torsteinvg Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Skrevet 14. februar 2010 Jeg har en Alaska Malamute som blir 5 mnd. Og jeg har forhørt meg med både oppdrettere og vetrinær ang turen og det skal gå bra. Jeg kommer til å gå sakte, så alle dyre elskere som meg selv kan ta det med ro Siter
basse Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 alle dyre elskere som meg selv kan ta det med ro Er det kostbare elskere på gang? Siter
DrDamage Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Skjønner ikke. Orddeling er stikkordet, hehe. Dyre elskere er IKKE det samme som dyreelskere Siter
torsteinvg Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Skrevet 15. februar 2010 Flott, Nå følte jeg meg fan tastisk. Vil beklage alle skrivefeil som har vært og alle som skal komme Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.