Jakob Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kære FF´ere Blot fordi vi vores land er fladt som en pandekage, betyder det ikke at ture på ski er udelukket. Blot er der lidt længere fra Jotunheimens tinder til Danmarks odder. Det har sneet en del i Danmark siden januar - og i dag fik jeg endelig muligheden for at lufte skiene på en lille 10 km tur rundt på Enebærodde (en meget tynd landtange som stikker ud i Odense Fjord. På nordsiden møder den Kattegat, hvorfra det blæste meget i dag og sydsiden ligger i læ ind mod fjorden. Jeg håber det kan ses på billederne). Jeg kom sent i gang, så de sidste 5 km foregik i det sorteste mørke (så har jeg også prøvet det). Vh Jakob Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skirapport fra Danmark, det er første gang jeg har sett. Meget originalt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Artig rapport, moro at man kan gå på ski i Danmark i blant også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Føyer meg i rekken som syns dette er underholdende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.