Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter en ny fjellsko/tursko som stort sett skal brukes på kortere turer på 1-3 timer, men også på noen lengre. Terrenget er for det meste sti og noe steinete vei/terreng.

Skoen skal brukes både sommer og vinter, siden det blir en del jogging under nedfarten på kortere trimturer trenger jeg derfor en sko som har en såle med god demping. Noen som har forslag til en sko som passer til mitt bruk?

Har sett litt på Scarpa Charmoz, kan det være noe?

Annonse
Skrevet

Charmoz funker ikke til det bruket, den er veldig stiv for å være kompatibel med semi-auto stegjern.

Skoen du beskriver til punkt og prikke heter Montrail Hardrock Mid :evil: løp og kjøp!

Skrevet

Hei, og takk for raskt svar, mulig jeg ordla meg litt feil da jeg sa halvhøy, men jeg er ute etter en sko som er høyere (med mer støtte rundt ankelen) enn den du beskriver.

Salomon Quest 4D GTX, er den noen som har prøvd den? Ser den har fått gode tilbakemeldinger på dempingen i en del utenlandske tester

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.