A-ok Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 hvem er best? størst? hvis en bare skal på EN av dem.. Siter
aleks Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Den som er på Lillestrøm burde iallefall skifte navn til Fiske- og Jakt-messe. Siter
A-ok Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Skrevet 9. februar 2010 Det svaret sier mye for min del ivertfall ..så da blir det å sikte seg på Hamar..? Siter
borgern Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Aldri vært på Hamar men synes ikke den er så bra lenger den på Lillestrøm. I starten var den på Exporama. Da var det bra variasjon og kult med noen stands ute og noen inne. Så skulle de vel suge ut mer penger og delte den i en Villmarksmesse og en Jakt og fiske. Det endte med mange flere utstiller av biler og annet som ikke er så kult. Mange stand som solgte samme type lykt, samme type flasker etc. Altfor lite variasjon. Manglet de store som Bergans, Helsport etc. Skulle kjøpe sekk sist jeg var der men det var 1 stand som hadde store sekker, dog bare opp til 60-70L. Men jeg kunne sikkert fylt et par trailere med fiskestenger derfra. Så at det er mye jakt og fiske preg, JA. Siter
Mannen fra Sennavassdalen Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Vilmarksmessa i Bardu=) +1 Siter
A-ok Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Hareid - Bardu: 20 timer, 25 minutter Hareid - Hamar: 7 timer, 5 minutter Bardu utgår Siter
cavey Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Manglet de store som Bergans, Helsport etc. Så at Bergans ikke er utstillere på villmarksmessen lillestrøm 2011. Ikke norrøna heller. Men Helsport er der. Samtidig er messa kombinert med hage og hytte... Noen som har truen på Lillestrøm messa iår? Siter
borgern Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Vanskelig å si, regner vel med at jeg stikker en tur innom der og titter. Hage og hytte messene er vel i egne haller. Var slik under Reiseliv og, da var det fotomesse i tillegg. Siter
rotehodet Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Jeg var på villmarsdagene i Beiern i sommer, usikker på om jeg anbefale den eller ei. Det var noe som manglet samtidig som de hadde mye juggel som ikke burde være der - og de tingene de hadde var ikke spesielt spennende. Helt sikkert helt OK for de som vil ha et ok tilbud på litt undertøy, en skalljakke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.