Mayhassen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fredag dro Arne, Turid, Lasse og jeg over til vestlandet. Dette er min første tur hit. Jeg lurte en stund på om jeg skulle harselere med vestlandsfjell om hvor lave de er etc i forhold til Jotunheimens 2k'er. Jeg lar være. Skåla ved Molde var en knalltur i praktvær. Flott utsikt. Tøff nedkjøring. Morro!! Smisetnebba på søndag kjempet vi mot snøfiller, vind og white-out. Spennende å dumpe ned i gryta uten (over)sikt på skavelkanter/stup/stener. Det klarnet opp litt nedi gryta og det ble en flott nedkjøring i nydelig pudder. Veldig gøy nede i skogen. Noe materiale ble det fra lørdag også: Lasse sliter seg oppover. En ny naturopplevelse for undertegnede: Turid ser troll: På tide å komme seg ned (fotograf er Turid) Nydelig topp-panorama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakob Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ser ud til at ha´været en god tur. Super billeder! Tak for rapporten. Vh Jakob Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke til å ta feil av fjellene på disse bildene Da fikk du deg en Nordmørs- og en Romsdals kommunetopp. Sunnmøre neste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Godt du fikk en finværstur på Nordvestlandet, ut ifra bildene så jo lørdagen nydelig ut. Gratulerer med nye randoski også, regner med at du ikke blir å observere i denne stilen lenger http://4.bp.blogspot.com/_cBQMeuQg4lg/SfybgHLJSPI/AAAAAAAAB0I/4FVyEEI5u88/s1600-h/40.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Den stilen går nå inn i historiebøkene Sondre!! Nå er det heller spektakulære fall i høyere fart som blir det nye Klarer jo ikke å stå på ski! Essem, du som mange andre, tror at det er kommunetopper som er tingen, det er det IKKE! Jeg visste ikke at det var kommunetopper engang, for Arne nevnte det i en bisetning.. Hva er Sunnmøres høyeste da? Etter den fantastiske helikopterturen til Emil her inne på forumet ( https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=19795&highlight= ) får man jo lyst til å flytte til andre sida! Mange å ta av, uavhengig av menneskeskapte grenser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg syns ikke kommunetopper er tingen, da hadde jeg forlengst gjort unna disse toppene. Men det har jeg ikke gjort. Jeg regnet nesten med at det var kommunetopper dere var ute etter siden dere tok disse to Høyest på Sunnmøre er Pyttegga, kommunetopp for Rauma (Romsdal) og Norddal (Sunnmøre). Du får si fra når du kommer på Sunnmøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Þróndeimr Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ser utrolig fint ut. flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 takk for flott rapport. Fantastiske bilete.... Men du...appropo harselere: Det beste av Jotunheimen ligg no på vestlandet vel....? Eg bur jo midt oppi hærlegheita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Unnskyld omn, noe av det beste ligger i vest ja. Vi får si Møre og Romsdal da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.