kryk Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Anbefaler alle å få med seg Ut i naturen på NRK1 tirsdag 9.febr. Vendereis i villreinfjell http://www.nrk.no/programoversikt/?p_otr_prog_id=PRNA20000509&p_otr_sendedato=20100209&p_otr_anntid=19.45&p_otr_kanal=NRK1&p_knapp=Omtale&p_artikkel_id=0 Skal visstnok være fantastiske opptak av villrein i kalvingsperiode i Sunndalsfjella, og fokus på problemer i forbindelse med forstyrrelser av nysgjerrige folk og fjellturister i en vært sårbar periode på våren. Dette er garantert filmopptak alle fjell-interesserte burde få med seg. Siter
aleks Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Will do. Takk for tipset! Programmet kan sikkert bli sett på NRKs nett-tv for de som ikke får sett det. Siter
Fjellbukken Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har ikke tilgang på digitale tv signaler så jeg håper det går på nett-tv senere. Takker for tipset Kryk Siter
johnpd Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har ikke tilgang på digitale tv signaler så jeg håper det går på nett-tv senere. Takker for tipset Kryk Du kan se Ut i naturen på www.nrk.no direkte og i flere år etterpå Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.