Busken Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei! Hvor ville du startet hvis du skulle på Kjerkeberget i Nordmarka i nydelig februardag et år med normal snømengde? Ville du valgt fjellski eller langrennski og truger? På forhånd takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Går greit med langrennski (ta med feller). Det finnes mange måter å nå toppen på. Har prøvd fra både Elveli/Sørkedalen, Damtjern og Tverrsjøstallen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Toppen ligger bare et par hundre meter fra høyeste punkt på hovedløypen mellom Katnosa og Sandungen. Jeg har vært oppom flere ganger på vanlige "joggepinner". En fin liten avveksling hvis du f.eks. går klassikeren Mylla - Sognsvann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellrypa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 I disse dager er det tungt å gå utenfor løypene! Snøen er veldig dyp og veldig løs og luftig. Jeg går masse "off piste" i Marka med racingski, men den siste måneden har jeg latt være... Så: Brede ski eller truger nå, eller vente på skarelaget. God tur til Oslos nordligste og høyeste punkt, en perle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.