Gå til innhold
  • Bli medlem

gammel skismøring fra swix


ksakk

Anbefalte innlegg

Hei, fant noen hvite vokser fra swix i garasjen til foreldrene mine. De er merket henholdsvis for våt v110 og tørr v100 snø, men er uten temperaturspekter. Er dette tilsvarende rød/blå. er dette noe å ta med i tillegg til det vanlige sortimentet med voks på tur, som er rød, blå, fiolett ekstra og polar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tippe de tilsvarer rød og blå sånn ca. Kanskje mer en type universal/hurrtigsmøring som igjen har dukket opp i nyere format de siste årene.

Uansett vil jeg nok tro at både alder på de og forbedringer i produkter underveis gjlr at det er bedre å bruke dagens vokser.

Ville vel heller spart på de for moro skyld. Satt de på en hylle på hytta eller noe.

Lurer på om jeg ikke har en slik blå selv på hytta. Er det en hvit hylse med blå trykk og blå kork?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tørre er nok heilt tilsvarande blå extra. Altså ein universalvoks på tørr snø.

Den våte er liknar mykje på raud spesial, men ikkje bruk denne så nerme 0 som du vil gjera med raud spesial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.