ksakk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei, fant noen hvite vokser fra swix i garasjen til foreldrene mine. De er merket henholdsvis for våt v110 og tørr v100 snø, men er uten temperaturspekter. Er dette tilsvarende rød/blå. er dette noe å ta med i tillegg til det vanlige sortimentet med voks på tur, som er rød, blå, fiolett ekstra og polar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vil tippe de tilsvarer rød og blå sånn ca. Kanskje mer en type universal/hurrtigsmøring som igjen har dukket opp i nyere format de siste årene. Uansett vil jeg nok tro at både alder på de og forbedringer i produkter underveis gjlr at det er bedre å bruke dagens vokser. Ville vel heller spart på de for moro skyld. Satt de på en hylle på hytta eller noe. Lurer på om jeg ikke har en slik blå selv på hytta. Er det en hvit hylse med blå trykk og blå kork? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dsk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kjekt å ha. Har en Østby universal i papphylse fortsatt. Virker like dårlig ved alle temperaturer, men lukte godt av tjære! dsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjenn på hvor harde/myke de er, og sammenlign med røde og blå. Ville vel heller beholdt dem som en kuriositet, og investert en hundrelapp i to bokser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Den tørre er nok heilt tilsvarande blå extra. Altså ein universalvoks på tørr snø. Den våte er liknar mykje på raud spesial, men ikkje bruk denne så nerme 0 som du vil gjera med raud spesial. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studjurberg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei. Jeg fikk en pose med gammel skismøring fra min bestefar for en tid tilbake. Etter det startet jeg å samle litt på denslags. Er det mulig å få kjøpe noe dere har som er gammelt? Håper på positivt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.