Mayhassen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tipper FRP mistet noen stemmer fra forumets medlemmer i dag; http://www.dagbladet.no/2010/02/02/nyheter/innenriks/kommunestruktur/10204299/ Blir dette en realitet kunne jo samlingen blitt aktuell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Og skulle samlingen VIRKELIG bli vanskelig så husk at også f.eks. ordførere kalles kommunetopper... Ikke sikker på om jeg ville lest rapportene fra DE bestigningene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Og skulle samlingen VIRKELIG bli vanskelig så husk at også f.eks. ordførere kalles kommunetopper... Ikke sikker på om jeg ville lest rapportene fra DE bestigningene.... Trenger ikke å være så detaljerte, det holder med en enkel rutebeskrivelse og info om crux. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Trenger ikke å være så detaljerte, det holder med en enkel rutebeskrivelse og info om crux. Hehe, her i Trondheim tror jeg det ville krevd sin Mann gitt. Kanskje hadde det store cruxet vært å finne veien helt til topps, eller bunns.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.