fjellfersking Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 noen som har forslag for gode skisko som er sikkelig varm? man tilbringer jo noen timer i skoene så er jo ute etter ett parr som er slitesterk.;D veit jo mange i min familie bruker alfa men man trenger jo ikke alltid å gå etter de store kjente merkene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein_S Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Varg polar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Join Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Få sydd på mål hos Lundhags. Uttagbar ullfiltsokk med god plass til tærne. Veldig fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugesund Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 noen som har forslag for gode skisko som er sikkelig varm? man tilbringer jo noen timer i skoene så er jo ute etter ett parr som er slitesterk.;D veit jo mange i min familie bruker alfa men man trenger jo ikke alltid å gå etter de store kjente merkene! Har Crispi Antarktis gode og varme sko hvis du har 75mm binding. Holder fint ned til 25-30 minus.Kjøp et nr større en du bruker i vanlig sko. Da slipper du trolig unna gnagsår. Måtte kaste to par 42 før jeg oppdaget at 43 var det jeg skulle ha i skistøvler. Bruker du NNN så kan Crispi Stetind være et alternativ. XXL har Antarktis til under 2000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strebus85 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lundhags Husky er vel de heftigste sånn temperaturmessig. Jeg brukte dem i forsvaret i sin tid. Ikkeno' drit, for å si det slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.