Noatun Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Tänkte höra om det finns någon här som vill följa med och korsa Grönlands inlandsis. Turen är 60 mil och tar ca 30 dagar. Start i slutet av april 2011. Sträckning Isortoq (Tasiilaq)-Kangerlussuaq (Sondre Stromsfjord) /Erik Siter
Lykkeliten Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Vurderer en slik tur selv omtrent på det tidspunktet, selv om ingenting er avklart. Så mer info kunne etterhvert være interessant Siter
Noatun Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 Hej! Som sagt så söker jag sällskap till denna tur. Föredrar att vara två, men blir fler inresserade så kan det också vara ett alternativ. Tänkte prova kite nu i vinter, som kanske kan vara en hjälp på vägen över... Är du fortsatt intresserad eller har specifika frågor så kontakta mig gärna igen. Jag har inte erfarenhet av en liknande tur med pulka men är fjällvan och har gjort en del andra långturer. Ha det! /Erik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.