Gå til innhold
  • Bli medlem

Forfalskning av utstyr!?


daggiss

Anbefalte innlegg

.

Hei

Hvordan kan en vite om varen er falsk når en bestiller/kjøper over nett? Er det noen som har noen tips?

Jeg for min del er veldig kritisk til auksjoner fordi en vet ikke hvem som selger, og om det er ekte vare. (Orginalt)

Kanskje selgerens eneste hensikt er å rundlure deg, eventuelt svindle deg med en billig forfalskning.. :D:D

Noen tips? Hvordan handler dere med sikkerhet utstyr på eventuelt netthandeler og auksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

se på en selger, på feks ebay. Hvis han påstår at varen er ekte og han fra før av har solgt mye, så ville han nok fått noen klager om det ikke var sant. Har selv aldri blitt lurt, men skal sies at jeg heller aldri har handlet masse dyre merkeklær på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klær, telt, multitools, multifuels.. med mere. Og jeg vet at en del forfalskninger ute og går, både av klær som du sier, men også multi -tools og -fuels..

Jeg har ikke noe særlig lyst til å bli svindlet.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be om å få kvitteringen tilsendt på forhånd (scannet/bilde per mail?). Jeg tar vare på kvitteringen på alle dyre varer jeg kjøper. Kanskje er det flere som har denne vanen i forbindelse med reklamasjon/garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be om å få kvitteringen tilsendt på forhånd (scannet/bilde per mail?). Jeg tar vare på kvitteringen på alle dyre varer jeg kjøper. Kanskje er det flere som har denne vanen i forbindelse med reklamasjon/garanti.

Det høres ut som en lur idè. :) Men hva nytter det å komme med en garanti til f.eks Leatherman, hvis produktet ikke er deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.