Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vimeo.com/8937397

Her er filmen fra vår langtur sommeren 2009, Rogaland på langs.

Vi gikk 270 kilometer på 21 dager, gjennom vakkert landskap. De to første ukene, var godværs-uker. Vi var veldig heldige. Vi opplevde utrolig mye i løpet av turen. Noe nedgang, men mest positive ting.

I løpet av turen har vi blitt bedre kompiser. Vi kjenner hverandre bedre nå; hva som er svakheten og hva som er styrken i oss.

Også noe av det viktigste, vi har hatt det utrolig morsomt og kjekt!

Vi håper at dere liker filmen! Kanskje den kan inspirere?

Villmarkshilsen

Kristian Reinskau Knudsen og Kjetil Ydstebø

Annonse
Skrevet

Dårligt gjordt å legge ut sånt nå! Som om eg ikkje hadde nokk abstinenser. Fytti eg glede meg til Fluefiske til fjells

Skrevet

Hei Kristian (og Kjetil).

Flott dokumentasjon av en tur som dere vil ha med dere i lange tider fremover. Jordveps er ingen spøk :)

Den utvalgte musikken som ledsaget filmen var slettes ikke verst den heller.

Utrolig vær dere hadde.

Skrevet

Utrolig bra film! Fikk lyst til å ta på meg fjellskoene, og komme meg til fjells! Nydelig natur - og ikke minst vær!

Mada på vidåre, men pass på får den der jordvepsen! Håbe dåkk laga marr filmar me tiå!:)

Skrevet

Takk for alle hyggelige kommentarer! :D

Dimex: Vi brukte et Panasonic NV-GS 230 DV-kamera. Er fornøyd med det, men blir nok et nytt kamera nå snart i full-HD oppløsning :D

Flere filmer kommer, det lover vi!

Mvh

Kristian

Skrevet

Husker godt da dere planla denne turen, veldig kult at dere gjennomførte det hele med stil. :D Levde meg godt inn i filmen, og som andre sier her så pirrer det skikkelig etter å komme seg ut på tur nå! Ser frem til nye ekspedisjoner :D

• 9 måneder senere...
Skrevet

De to unge guttenes for alderens litt uvanlige friluftsinteresse og deres turer er også viet seks sider i DNT´s Årbok 2010.

Årboka er fyllt med barn og unge på tur, bacecamper og andre arrangementer.

Har bare rukket å bla igjennom, men ser lite til det vanlige skrytet om 3 retters middager og "fantastisk arkitektur".

Gleder meg til å lese videre, kanskje tidenes beste årbok representerer en ny linje i DNT?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.