Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsko/snø/bre

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal opp t Svalbardtraktene t vinteren/våren og har tenkt å kjøpre meg nokre sko t bruk på snø/is (både flatt og bratt), og på fjell utover våren.

Nokon som har nokon tips?

Har prøvd forskjellig, men ikkje alt so passa like bra, og folk vil selje alt mulig sjølvsagt...

Annonse
Skrevet

Spørs kva type fot du har, brei eller smal, høg eller lav vrist?

Har sjølv gode erfaringar med La Sportiva Makalu som ein allroundsko til fjell/bre/snø, tek step-in stegjern, er passe stiv til at ein også kan bruke den som toppturstøvel. Men lesten er ganske smal, såm om du har brei fot vil alle sko frå La Sportiva og Scarpa bli for smale, då desse har typisk syd-europeisk lest. Medan sko frå Alfa og Hagløfs td, har breiare lest, og høgare rist.

Skrevet

Friflex skrev:

om du har brei fot vil alle sko frå La Sportiva og Scarpa bli for smale

Jeg har også brei lest, men Makalu passer meg bra. Den er ikke så stiv at den ikke tilpasser seg foten til en viss grad.

Skrevet

Svalbard om vinteren er ganske kaldt. Trolig så kaldt at man bør ta litt ekstra hensyn til det ved valg av støvel. Jeg ville ihvertfall vurdert Varg (f.eks Skarstind ) som er litt tyngre enn mange andre fjellstøvler men også bedre isolert fordi de har tykkere lær.

Isolerende gamasjer er sikkert også lurt.

Skrevet

Er det for å gå i terrenget/gå på tur med er jeg enig i noen kraftige fjellstøvler, med plass til god lest, eller helst en tykk såle. Vanlige fjellstøvler kan du bli bikkjekald på beina i. Gode heldekkende gamasjer (som går over skotuppen også) anbefales.

Skal du mest vandre rundt i nærområdene trenger du i hovedsak scooterstøvler :). Det er det eneste som er varmt nok hvis du ikke skal holde et jevnt tempo hele dagen. Husk dunjakke hvis du har tenkt å ta pauser underveis :)

Kos deg på Svb!

Gjest Anonymous
Skrevet

Gamasjer og dunjakke e klar... Har nokon Alfa King, men trur det blir i kaldaste laget der ja.

Skal nærare bestemmt på Hopen. E da for kaldt, so får ein vel halde seg innandørs...

Har prøvd La Sportiva Makula, absolutt aktuell den, men alltid vanskelig å ta avgjersla når ein går på vegg t vegg teppe i butikken. Varg for heavy trur eg... men sikkert gode dei og...

jaja, får no sjå kva det blir til... tenkt å kjøpe noko so eg kjem t å bruke litt når eg kjem heim att og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.