gremlin Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/20/nyheter/innenriks/dyrenes_nyheter/dyr/10019782/ for meg ser det ut som ett vilsvin, det bøyer hodet mot siden/bakenden......(men hva er den svarte firkanten som er der hodet "skal" være?) ettersom det er snø, kunne det KANSKJE være en ide å se etter spor...... Siter
arcticboots Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Sikkert en som er ute og tester Jervenduken sin som han fikk i julegave! Ville (om jeg hadde med meg våpen) lagt et par skudd i skulderpartiet bare for å være sikker på at jeg fikk kikke nærmere på beiset! Siter
yalla Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Artikkelen er nå oppdatert, det var ein ponni: "Nå viser det seg at det mystiske beistet som sendte Anett Torp og søsteren på sprang tidligere i dag, er en ponni. - Jeg tok fikk kontakt med noen som driver med ponnier i nærheten. De kunne bekrefte at det var en av deres ponnier, sier Tormod Torp, mannen til Anett Torp." Siter
gremlin Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Skrevet 20. januar 2010 Det enkleste er ofte det beste!!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.