+sofasliter Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar kmlugg skrev (På 10.2.2025 den 12.56): Pumpesekken da, antar jeg? Ekspander Det er ikke alle Exped som leveres med pumpesekk. En av mine har innebygd pumpe og det underlaget kom uten pumpesekk. Kan nesten virke som de da mener komprimert i det transpottrekket, men det vil ikke jeg anbefale. Jeg oppbevarer mine lagt dobbelt under en sofa. Godt fornøyd med isoleringen fra de. Siter
Bryggekar Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar sofasliter skrev (På 10.2.2025 den 18.05): Det er ikke alle Exped som leveres med pumpesekk. En av mine har innebygd pumpe og det underlaget kom uten pumpesekk. Ekspander Jeg har også den gamle typen med innebygd pumpeventil. Kjøpte pumpesekk i tillegg etter én tur. Tar jo hele dagen å pumpe opp med den innebygde manikken. 1 Siter
+sofasliter Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg ble litt nysgjerrig på hva som står på Exped sine sider. Exped.com anbefaler opprullet, men expedusa.com anbefaler at liggeunderlaget skal oppbevares utrullet. Jeg fortsetter å oppbevare utrullet så langt det er praktisk gjennomførbart. exped.com expedusa.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.