Holbæk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hei lurer på å kjøpe randonee boots fra usa. Kan noen fortelle meg hvordan man finner riktig størrelse? jeg bruker 46 i vanelige sko, hvilken størrelse er det i usa? Ser på noen boots så er det f.eks størrelse 26 og 29, hvilken størrelse er det? Håper på gode svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ser på noen boots så er det f.eks størrelse 26 og 29, hvilken størrelse er det? Håper på gode svar:) Cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilmersen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror du vil slite med å finne sko i den størrelsen, og du bør nok også være påpasselig med hvilken binding du velger... Jeg bruker 43/44/45 i vanlige sko, men alltid 28,5 på alpinsko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva du enn gjør så sørg for at du får prøvd i det minste en støvel av samme merke, helst akkurat den modellen. Å kjøpe en billig støvel usett kan virke som en god ide men kan fort ende opp med å være bortkasta penger. Når du vet støvelen passer så kan du kjøre på! Det er ingenting som er så helsikes vondt som en alpinstøvel med feil passform... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.