svimesen Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Hei, Er det noen som vet om Rottefella Supertelemark 75 mm og Voile 3 pin har samme avstand mellom skruehullene ? Vurderer nemlig å bytte binding fra Supertelemark til Voile. Siter
Kompass Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Hei. Det stemmer - begge har nøyaktig like avstander mellom skruehullene på tåjernene. (Sammenliknet Rottefella Super Telemark u/wire med Voilé 3-pin m/wire). Siter
runegutt123 Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Venter på testressultat av Voile mot Rottefella Siter
lommelun Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har brukt begge... Fordeler Voile: - billigere - hæl løfter integrert Sånn ellers så er ikke forskjellen slik jeg opplever den så voldsom... Litt ulikheter på vaiern isåfall.. Selve den klemma som du klemmer på tuppen av skoen merker jeg ingen forskjell på. Dan Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.