dimex Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Hei, jeg vurderer å gå ett stykke inn på fjellet å legge meg i neste uke. Iom at jeg aldri har gått spesiellt langt på ski før, så lurte jeg på, hvor lang tid regner dere på ca 2 mil på skiene? Jeg skal gå i normalt tempo. Jeg vil bare ha en pekepinn på ca hvor lang tid jeg må regne med å bruke. Skal ha med sekk, telt osv. Siter
Gal Krokfot Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Omogleg å svare på, det kjem an på vær, føre, skiferdigheter, terreng, om du følger løype eller ikkje, seighet, vekt på sekk, et cetera, et cetera. Alt mellom tre og veldig mange timer... Siter
Joker Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Jeg tipper på at du bruker ca 6 timer og litt kortere tid hjem igjen. Siter
dimex Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Skrevet 16. januar 2010 Såpass... Mulig den turen får vente til litt senere utpå året når dagslyset varer lengre.. Får heller finne noe kortere til neste uke da... Siter
TomWithoutVom Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Enig med Joker. Hvis ikke det er for løst føre viser GPSen min ofte snittfart på ca 3 km/t. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.