Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Hej Alle. Min kæreste og jeg var på en vidunderlig tur til Jotunheimen i juli. Men nu går jeg lidt og tænker på at tage afsted om vinteren. Kan dette lade sig gøre ? Har i nogle erfaringer med dette ? Telt. sovepose osv. ? Mvh Jakob Siter
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Vintertur i Jotunheimen er absolutt å anbefale. Men det kan vere noko ugjestmildt, så det forutset vintererfaring frå før. Ein bør ha eit vinterstabilt telt som er berekna for vintersesongen, samt ein sovepose som tåler 25 minus. Av brensel vil eg anbefale bensin (det trur eg du forøvrig kan finne ein tidlegare debatt om her inne). Januar og februar er flotte månader i Jotunheimen. Lyset og lufta er spesielt klårt og skarpt, men det er viktig å hugse på at dagane er korte. Hovudlykt og gode orienteringskunnskaper er viktig (gjerne GPS). Elles er det viktig med god bekledning, vindsekk, snøspade (i tilfelle de må grave snøhole) og gjerne søkestang i tilfelle snøskred. God tur Tora Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.