lasse monsen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Er det plent umulig å spore opp en Ulvang Rav genser? Er det noen der ute som vet hvor man kan få kjøpt en slik. Er tomt på di fleste nettbutikkene. Jeg tar gjerne imot forslag. Det er altså størrelse M og i Koksgrå farve. mvh. Meg;) Siter
hifinyter Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Hei Er det den samme som de brukte i 71 grader nord? I så fall så var min samboer også veldig interessert i denne. Var innom masse butikker i Bergen, men ingen hadde noe inne. Flere forhandlere sa rett ut at kvaliteten på Ulvang klærne var blitt så dårlige at de ikke ville selge de! Da slo ihvertfall vi fra oss denne genseren. Ove Siter
Borealis Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Det kan jeg ikke forstå, har hatt denne genseren og buksa siden i sommer, UTROLIG fornøyd. Har ikke holdt meg så varm på lenge, det er nok med denne ullbuksa og ullgenseren under et tynt skalllag helt ned til minus 10 grader. Holder vask etter vask Siter
t0bbE Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Et fullgodt alternativ er Ulvang Zirkon. Denne har en enkel og solid utforming, med høy hals. Finnes bl.a. på XXL. Siter
hifinyter Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Hei Borealis Er det den samme genseren som ble brukt under 71 grader nord du har? Det er den jeg snakker om. Og jeg vil presisere at jeg har ingen personlige erfaringer, kun infor fra butikkselgere. Det som gikk igjen var at klærne tålte dårlig vask og mistet form ifølge selgere. Om du er fornøyd etter bruk og vask så blir det vel muligens en slik genser alikevell da:) Ove Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.