Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan deler en et bilde i google earth? Det ligger jo dunger med bilder der ute, men hvordan laster man dem opp?

Noen som vet dette, eventuelt vet hvilke sider en skal lese for å finne det ut selv?

Annonse
Skrevet

Jeg gjorde et forsøk på en venlig måten (uten Panoramio) i går ved å registrere meg på et Google forum. Det var nokså komplisert og jeg ga opp etter en god halv times tid. Jeg fikk bildet inn i Google Earth, men å dele det fikk jeg ikke til.

Skal gjøre te nytt forsøk med Panoramio. Håper det blir litt enklere...

Skrevet

Panoramio virket veldig enkelt. Bare last opp bildet og plasser det i Google Earth. Ved flere bilder blir samme plassering foreslått.

Jeg finnes ikke bildene mine i Google ennå, men det stod noe om at tar 10 dager før de kommer opp.

Linda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.