larsingedude Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Hei alle som leser dette. Jeg skal på tur med skolen fra 9 mars til 24 mars i år. Lurer på ett par ting: *Hvordan blir været? Vi skal gå rundt i Nepal fra 2200-4000 meters høyde. *Er det noe jeg burde være obs på? Kan være alt mulig. *Er det noe jeg bør få med meg? Skal være igjen fra 24 mars til 5 april. Har bare med en sekk så er relativ fleksibel. Min utstyrsliste ser slik ut: *3 Ullstilongs og Ulltrøye *1 Ullgenser *1 Fleecegenser *4 Sokker ull *2 Strikkesokker ull *1 Dunjakke *1 Skalljakke *1 Skallbukse *2 Joggebukse *2 t-skjorter bomull *shorts *hodelykt *3 dassruller *tannbørste, tanntråd og tannkrem *1 ulllue *solbriller *1 pass *bankkort *cash tilsv 500 nok ----------------- Er det noe jeg ikke behøver, eller bør ha med? Siter
Bjørn-Even Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 BomullTskjorter er ikke no vits, bedre å erstatte det med ekstra ullsokker og mer dasspapir(3ruller høres litt lite ut til å vare over en måned.) Siter
vatn Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Oslo sportslager har skrevet en artikkel om hva du trenger for 25 dager i Himalaya og Nepal. Det er jo ikke så langt unna... Siter
Lompa Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 3 ullstilongs og 2 joggebukser ville jeg gjort om til 1 (max 2) ullstilongs og ei fleecebukse. Da har du spart mye vekt og fått mer varme. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.