larsingedude Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei alle som leser dette. Jeg skal på tur med skolen fra 9 mars til 24 mars i år. Lurer på ett par ting: *Hvordan blir været? Vi skal gå rundt i Nepal fra 2200-4000 meters høyde. *Er det noe jeg burde være obs på? Kan være alt mulig. *Er det noe jeg bør få med meg? Skal være igjen fra 24 mars til 5 april. Har bare med en sekk så er relativ fleksibel. Min utstyrsliste ser slik ut: *3 Ullstilongs og Ulltrøye *1 Ullgenser *1 Fleecegenser *4 Sokker ull *2 Strikkesokker ull *1 Dunjakke *1 Skalljakke *1 Skallbukse *2 Joggebukse *2 t-skjorter bomull *shorts *hodelykt *3 dassruller *tannbørste, tanntråd og tannkrem *1 ulllue *solbriller *1 pass *bankkort *cash tilsv 500 nok ----------------- Er det noe jeg ikke behøver, eller bør ha med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn-Even Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 BomullTskjorter er ikke no vits, bedre å erstatte det med ekstra ullsokker og mer dasspapir(3ruller høres litt lite ut til å vare over en måned.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vatn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Oslo sportslager har skrevet en artikkel om hva du trenger for 25 dager i Himalaya og Nepal. Det er jo ikke så langt unna... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 3 ullstilongs og 2 joggebukser ville jeg gjort om til 1 (max 2) ullstilongs og ei fleecebukse. Da har du spart mye vekt og fått mer varme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.