Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Stranda erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har noen erfaringer med denna buksa ? den lokale sportsbutikken har noen til knallpris.

Trenger noe som skal kunne brukes til alt fra å base/ake rundt i snøen med ungen, skiturer, lettere turer i skog og fjell sommer og høst. Ikke så veldig ekstreme greier, men de må funke i kulde og i en real regnskur, og bør vare år med relativt normal bruk.

Slenger som regel på en av fjellreven G1000 buksene når jeg drar på tur, noe som jeg er veldig fornøyd med, men regnbukse er påkrevd hvis det høljer ned, blir disse veldig klamme i forhold til en slik ved medium aktivitetsnivå ? som sagt fornøyd med fjellreven, men skulle ha hatt noe som er ett hakk eller to mer værbestanding.

Andre tips og synspunker mottas med takk, men ikke noe i 4000 + kroners klassen for å si det slik :)

Annonse
Skrevet

Jeg har denne selv og er storfornøyd. Bruker den primært på vinteren til alt fra alpint til ski og aking. Fornuftig priset og helt grei bukse. Pluss også for "kneputene" som forøvrig også er avtagbare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.