Lahamera Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Finner ikke så mange voksenski i rett lengde, men mange juniorski. Butikkmannen mente jeg ikke kunne bruke dem, var det vekt han tenkte på da? (merkelig i så fall, ettersom jeg veier det samme nå som da jeg var tolv) Siter
Gaga Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Lengden er ikke så viktig på dagens ski. Spennet i skia er viktigst. Kan godt være du må opp eller ned i skilengde for å finne ei ski med rett spenn i. --Bjørnene Siter
Lahamera Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Skrevet 22. desember 2009 ok, men hvor finner man oversikt over spenn på juniorski? Åsnes har en oversikt på sidene sine ( http://www.asnes.com/Article.aspx?articleid=36) Synes det er mye lettere å gå på litt kortere ski, men de har bare veldig dyre dameski. Er 157 og knappe 50 kg. Siter
jankj Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Styrke, spenst og teknikk har vel og litt å si for hva spenn som er passelig, ikke bare vekt? Tipper du er sterkere nå enn da du var 12. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.