Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken Ally skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Gjest Phaselock
Skrevet

Jeg og min samboer planlegger å kjøpe en kano til våren. Er i planleggingsstadiet enda. Ingen av oss har noe greie på kano. Har padlet et par ganger, men that´s it. Jeg har fått intrykk av at Ally kanskje ikke er den letteste å padle. Men på grunn av plass og transportbegrensinger er vi nødt til å ha en kano som er sammeleggbar, ergo må valget bli en Ally. Vi planlegger å bruke kanoen til helgeturer (+noen dager) men har ikke planer om noen lengre turer med kano. Vi er altså to, og trenger plass til to sekker pluss litt ekstra. Her kikket på Ally 16,5 DR, men har som sagt ikke peilig. Håpet å få litt ekspertise her. Hvilken størrelse og modell skal vi velge?

På forhånd takk! :D

Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jeg og min samboer planlegger å kjøpe en kano til våren. Er i planleggingsstadiet enda. Ingen av oss har noe greie på kano. Har padlet et par ganger, men that´s it. Jeg har fått intrykk av at Ally kanskje ikke er den letteste å padle. Men på grunn av plass og transportbegrensinger er vi nødt til å ha en kano som er sammeleggbar, ergo må valget bli en Ally. Vi planlegger å bruke kanoen til helgeturer (+noen dager) men har ikke planer om noen lengre turer med kano. Vi er altså to, og trenger plass til to sekker pluss litt ekstra. Her kikket på Ally 16,5 DR, men har som sagt ikke peilig. Håpet å få litt ekspertise her. Hvilken størrelse og modell skal vi velge?

På forhånd takk! :)

Du konkluderer litt fort. Pakboat er et sterkt alternativ til Ally. Se deres hjemmeside eller det jeg har skrevet om den vs Ally på Ingstadcreek.net.

Skrevet

På forhånd takk! :)

Du konkluderer litt fort. Pakboat er et sterkt alternativ til Ally. Se deres hjemmeside eller det jeg har skrevet om den vs Ally på Ingstadcreek.net.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.